ارز دیجیتال

پارسیان ارز

ارز دیجیتال

پارسیان ارز

  • ۰
  • ۰

فروش بیت کوین

 

بیت کوین کش

بیتکوین‌ کش ‌یک پول الکترونیکی همتا به همتا برای فضای اینترنت است. این ارز کاملا غیرمتمرکز است و هیچ بانک‌مرکزی ندارد و نیازی به‌هیچ واسطه‌ای برای جابجای کردن آن نیست. این تعریف از بیت‌کوین کش بسیار مشابه با تعاریف ده‌ ارز دیجیتال موجود است؛ پس باید به‌جای پرسش بیت کوین‌ کش چیست به‌دنبال پاسخ پرسش بیت‌کوین‌کش چه تفاوتی با بقیه دارد برویم. در این مطلب آموزشی قصد داریم درمورد اتفاقاتی که منجر‌به پدید آمدن بیت‌کوین‌‌کش ‌شد صحبت کنیم.

بیت­ کوین­ کش که یکی از هارد فورک­‌ های بیت کوین می‌­باشد. در ماه ژوین ۲۰۱۷، توسعه ­دهندگان برخی ارزهای دیجیتال  هنگام احساس نیاز به یک سایز کوچک­تر از بلاک بیت­ کوین به وجود آمد. لذا برای افزایش محدودیت سایز بلاک بیت­ کوین و سرعت بیشتر، آن را دچار فورک سخت نمودند.

 

هارد فورک

” هاردفورک  یک تغییر در پروتکل ارز دیجیتالی است که در آن تراکنش ­ها و بلاک­‌های قبلی که نامعتبر بوده‌­اند اعتبار یافته و معمولا به دو ارز دیجیتال تبدیل می‌­شود. لذا کاربران می‌­توانند در هر یک از دو پروتکل ادامه دهند که هر کدام مزایا و معایب خود را خواهند داشت.”

بیت­ کش برای یک نسخه بهتر و سریع‌­تر از بیت­ کوین به وجود آمد و در این تغییر ساختار، هزینه تراکننش‌­ها در شبکه بیت ­کوین به طرز عجیبی افزایش یافت و توسعه‌­دهندگان نیازمند انحصار و استقلال شدند.

به همین دلیل، در آن زمان پیش ­بینی می­‌شد قیمت بیت­ کوین دچار افت شدید شود، اما به دلیل تقاضا برای جدایی بیت ­کوین و بیت ­کش هر فرد توانست به میزان برابری بیت­ کوین یا بیت ­کش داشته باشد (محاسبه بر حسب بیت­ کوین). در آن زمان قیمت بیت ­کش به نحوی ۲۴۰$ بود که بیت­ کوین ۲٫۷۰۰$ معامله می‌­شد.

 

آینده روشن بیت‌کوین کش

حال که دیدیم بیت کوین کش چیست باید وضعیت آینده این کوین را بررسی کنیم. تیم‌های مستقلی مختلفی روی بیت‌کوین کش کار می‌کنند و در حال تلاش برای پیاده‌سازی ایده‌های خود روی بیت‌کوین کش هستند تا این کوین را به محبوب‌ترین کوین جهان تبدیل کنند. این توسعه مستقل باعث شده که این کوین از حمله‌های سیاسی و اجتماعی به پروتکل‌های توسعه در امان بماند. این کوین با نقشه‌ای بلندمدت و تیم‌های توسعه بااستعداد آینده روشنی را برای این کوین خواهند ساخت.

کیف‌پول‌های بیت کوین‌ کش

Trezor

یک کیف‌پول سخت‌افزاری است که امنیت پیشرفته‌ای را برای مدیریت کلیدهای خصوصی (private key) بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتالی دیگر ارائه می‌دهد. بر‌خلاف روش‌های ذخیره‌سازی سنتی (ذخیره‌سازی آفلاین و یا کیف‌پول کاغذی)، ترزور قادر به انجام پرداخت‌های ایمن بدون افشای کلید خصوصی شما به یک کامپیوتر آلوده استشما با خیال راحت میتونید خرید و فروش بیت کوین کش رو انجام بدید.

Ledger Nano S

یک کیف‌پول سخت‌افزاری برای نگهداری بیتکوین، بیتکوین‌کش، اتریوم و دیگر آلت‌کوین‌ها است که بر اساس ویژگی‌های امنیتی قوی برای ذخیره‌سازی ارزهای رمزنگاری‌شده و ایمن‌سازی پرداخت‌های دیجیتال طراحی‌شده است.

بهترین کیف پول قابل اعتماد.شما می‌توانید این کیف‌پول را به هر رایانه‌ای توسط درگاه USB متصل کنید. لجرنانو اس دارای یک صفحه نمایش جهت بررسی و تأیید هر تراکنش است و تنها با یک دکمه فیزیکی روی دستگاه می‌توانید تراکنش‌ها را تایید نمایید. لجرنانو اس یکی از بهترین کیف‌پول های سخت‌افزاری است که به‌علت ویژگی‌های امنیتی آن در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • ۹۸/۰۹/۱۰
  • farzad miri

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.